KAŞIKLAMA 1 ÇALIŞMAMIZ
KAŞIKLAMA ÇALIŞMAMIZ 1
KAŞIKLAMA ÇALIŞMAMIZ 1
KAŞIKLAMA ÇALIŞMAMIZ 1
KAŞIKLAMA ÇALIŞMAMIZ 1
SIVILARDA DÖKME ÇALIŞMASI
SIVILARDA DÖKME ÇALIŞMASI
SIVILARDA DÖKME ÇALIŞMASI
TANIŞMA VEBİNARIMIZ
OCAK AYI KAZANIMLAR
OCAK AYI ÇALIŞMALARI
DÖKME ÇALIŞMASI
Meteryaller: Tepsi -iki sürahi-sünger
AMAÇLAR
Doğrudan Amaçlar
Sıvılarla dökme
Dolaylı Amaçlar: çocuğun
Yazma parmaklarının el bileğinin bükülme hareketinin
gelişimini destekleme
Hareket koordinasyonunu ve kontrolünü sağlamasını destekleme
Yaptığı işe odaklanmasını sağlama
Bağımsız iş yapma becerilerini destekleme
Olabilecek hatalardan korkmamasını sağlama
Bir kaptan
diğerine kaşıklama
MATERYAL:
Tepsi, iki
cam kase ,mercimek ,kaşık.
NOT:
Mercimek yerine fasulye,barbunya,nohut gibi farklı tahıllar da
olabilir.Tanelerin kase ve tepsi ile zıt renkte olmasına dikkat edilir.
AMAÇLAR
Doğrudan
Amaç:
Kaşığı doğru
kullanma
Dolaylı
Amaç:Çocuğun;
*El-göz koordinasyonunun
gelişimini destekleme,
*İki el ile
koordineli bir şekilde çalışmasını sağlama,
*El
bileğinin bükülme hareketinin gelişimini destekleme,
*Bağımsız iş
yapma becerisini destekleme,
*Özenli
çalışma alışkanlıkları kazanmasını destekleme,
*Yaptığı işe
odaklanmasını sağlama.
JANUARY ACTIVITIES
BULK WORK
Meterials: Tray
-two pitchers-sponge
GOALS
·
Direct Purposes
·
Pouring with liquids
·
Indirect Purposes: the child
·
Supporting the development of the bending motion of
the wrist of writing fingers
·
Supporting movement coordination and control
·
Making him focus on what he does
·
Supporting independent business skills
·
Making sure that he is not afraid of possible mistakes
Spooning
from one container to another
MATERIEL:
Tray, two glass
bowls, lentils, spoons.
NOTE:
Instead of lentils, there may be different grains such as beans, kidney beans,
chickpeas. It is important to make sure that the grains are in contrasting
color with the bowl and tray.
GOALS
A. Direct Purpose:
B. Using the spoon correctly
C. Indirect Purpose:
·
Supporting
the development of hand-eye coordination,
·
To
ensure that it operates in a coordinated manner with both hands,
·
Supporting
the development of the bending motion of the wrist,
·
Supporting
independent business ability,
·
Supporting
diligent working habits,
·
Making
him focus on his work.









Hiç yorum yok:
Yorum Gönder