29 Mayıs 2020 Cuma

Ocak Ayı Etkinliklerimiz Ayşe AKKUŞ Zübeyde Hanım Anaokulu

KAŞIKLAMA 1  ÇALIŞMAMIZ


KAŞIKLAMA ÇALIŞMAMIZ 1
  
KAŞIKLAMA ÇALIŞMAMIZ 1


KAŞIKLAMA ÇALIŞMAMIZ 1


KAŞIKLAMA ÇALIŞMAMIZ 1
  
SIVILARDA DÖKME ÇALIŞMASI


SIVILARDA DÖKME ÇALIŞMASI


SIVILARDA DÖKME ÇALIŞMASI

  
 TANIŞMA VEBİNARIMIZ



OCAK AYI KAZANIMLAR
OCAK AYI ÇALIŞMALARI
DÖKME ÇALIŞMASI
Meteryaller: Tepsi -iki sürahi-sünger
AMAÇLAR
Doğrudan Amaçlar
Sıvılarla dökme
Dolaylı Amaçlar: çocuğun
Yazma parmaklarının el bileğinin bükülme hareketinin gelişimini destekleme
Hareket koordinasyonunu ve kontrolünü sağlamasını destekleme
Yaptığı işe odaklanmasını sağlama
Bağımsız iş yapma becerilerini destekleme
Olabilecek hatalardan korkmamasını sağlama

         KAŞIKLAMA-1
Bir kaptan diğerine kaşıklama
MATERYAL:
Tepsi, iki cam kase ,mercimek ,kaşık.
NOT: Mercimek yerine fasulye,barbunya,nohut gibi farklı tahıllar da olabilir.Tanelerin kase ve tepsi ile zıt renkte olmasına dikkat edilir.
AMAÇLAR
Doğrudan Amaç:
Kaşığı doğru kullanma
Dolaylı Amaç:Çocuğun;
*El-göz koordinasyonunun gelişimini destekleme,
*İki el ile koordineli bir şekilde çalışmasını sağlama,
*El bileğinin bükülme hareketinin gelişimini destekleme,
*Bağımsız iş yapma becerisini destekleme,
*Özenli çalışma alışkanlıkları kazanmasını destekleme,
*Yaptığı işe odaklanmasını sağlama.


JANUARY ACTIVITIES
BULK WORK
Meterials: Tray -two pitchers-sponge
GOALS
·        Direct Purposes
·        Pouring with liquids
·        Indirect Purposes: the child
·        Supporting the development of the bending motion of the wrist of writing fingers
·        Supporting movement coordination and control
·        Making him focus on what he does
·        Supporting independent business skills
·        Making sure that he is not afraid of possible mistakes

 SPOONNİNG-1
Spooning from one container to another
MATERIEL:
Tray, two glass bowls, lentils, spoons.
NOTE: Instead of lentils, there may be different grains such as beans, kidney beans, chickpeas. It is important to make sure that the grains are in contrasting color with the bowl and tray.
GOALS
A.    Direct Purpose:
B.     Using the spoon correctly
C.     Indirect Purpose:
·        Supporting the development of hand-eye coordination,
·        To ensure that it operates in a coordinated manner with both hands,
·        Supporting the development of the bending motion of the wrist,
·        Supporting independent business ability,
·        Supporting diligent working habits,
·        Making him focus on his work.
        





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder