29 Mayıs 2020 Cuma

NİSAN AYI ETKİNLİKLERİMİZ Ayşe AKKUŞ Zübeyde Hanım Anaokulu

ÇAMAŞIR YIKAMA ASMA KURUTMA VE ÜTÜLEME ETKİNLİĞİMİZ


ÇİÇEK DÜZENLEME ETKİNLİĞİMİZ


ÇİÇEK DÜZENLEME ETKİNLİĞİMİZ


ÇİÇEK DÜZENLEME ETKİNLİĞİMİZ



NİSAN AYI MONTESSORİ ÇALIŞMALARI AMAÇLARI
ÖZ BAKIM BECERİLERİ ÇALIŞMALARININ YAPILMASI
1-Çamaşır Yıkama, Kurutmak İçin Asma ve Ütüleme
Materyal: eğitimci ve çocuk için önlük, muşamba örtü, iki  leğen kalıp sabun,çamaşır,kurulama havlusu
İki eli koordineli şekilde çalışmasını sağlama
El göz koordinasyonunun gelişimini destekleme
Yazma becerilerini destekleme
Özenli çalışma  sabırlı çalışma, yaptığı işe odaklanmasını sağlama
Soldan sağa doğru çalışma alışkanlığı sezdirme
Planlı çalışma
Kendisi ve çevresine ait işleri yapma sorumluluğu kazandırma
Kendi başına sorumluluk almasını ve aldığı sorumluluğu yerine getirmesini destekleme

2-ÇİÇEK DÜZENLEME
Materyal :sepet içerisinde çocuk ve eğitimci için birer önlük sürahi çiçek sepeti, makas çeşitli vazolar muşamba örtü, kurulama bezi büyük cam kase
AMAÇLAR
Yaşadığı çevreyi süsleme, güzelleştirme isteği uyandırma
Çocuğun,
Hareket Koordinasyonunu ve kontrolünü sağlamasını kolaylaştırma
Planlı çalışma alışkanlığı kazandırma
Bağımsız iş yapma becerisini destekleme
Kendi başına sorumluluk almasını ve aldığı sorumluluğun yerine getirilmesini destekleme
Estetik duyarlılığını geliştirme
Yaşadığı çevreyi kendisi ve başkaları için güzelleştirmesi ve sorumluluk duygusunun desteklenmesi


OBJECTIVES OF THE MONTESSORY WORKS IN APRIL
PERFORMANCE CARE SKILLS STUDIES
1-Laundry, Hanging and Ironing for Drying
Material: apron for the educator and the child, linoleum cover, two basin mold soap, laundry, drying towel
·        Making two hands work in a coordinated manner
·        Supporting the development of hand eye coordination
·        Supporting writing skills
·        Attentive work, patient work, making him focus on what he does
·        Sensing the habit of working from left to right
·        Planned study
·        Gaining the responsibility of doing the works belonging to himself and his environment
·        Supporting taking responsibility and fulfilling responsibility on its own

2-FLOWER ARRANGEMENT
Material: one apron jug flower basket for child and educator in the basket, scissors various vases linoleum cover, drying cloth large glass bowl
GOALS
·        Decorating the environment in which it lives, awakening the desire to beautify
·        The child,
·        Facilitating movement coordination and control
·        Gaining planned work habit
·        Supporting the ability to do independent work
·        Supporting taking responsibility and fulfilling responsibility on its own
·        Improving aesthetic sensitivity
·        Enhancing the environment in which it lives and for others and supporting the sense of responsibility


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder