ÇAMAŞIR YIKAMA ASMA KURUTMA VE ÜTÜLEME ETKİNLİĞİMİZ
ÇİÇEK DÜZENLEME ETKİNLİĞİMİZ
ÇİÇEK DÜZENLEME ETKİNLİĞİMİZ
ÇİÇEK DÜZENLEME ETKİNLİĞİMİZ
NİSAN AYI
MONTESSORİ ÇALIŞMALARI AMAÇLARI
ÖZ BAKIM BECERİLERİ ÇALIŞMALARININ YAPILMASI
1-Çamaşır Yıkama,
Kurutmak İçin Asma ve Ütüleme
Materyal: eğitimci
ve çocuk için önlük, muşamba örtü, iki leğen
kalıp sabun,çamaşır,kurulama havlusu
İki eli
koordineli şekilde çalışmasını sağlama
El göz
koordinasyonunun gelişimini destekleme
Yazma
becerilerini destekleme
Özenli çalışma
sabırlı çalışma, yaptığı işe odaklanmasını sağlama
Soldan sağa doğru çalışma alışkanlığı sezdirme
Planlı çalışma
Kendisi ve çevresine ait işleri yapma sorumluluğu kazandırma
Kendi başına sorumluluk almasını ve aldığı sorumluluğu
yerine getirmesini destekleme
2-ÇİÇEK DÜZENLEME
Materyal :sepet
içerisinde çocuk ve eğitimci için birer önlük sürahi çiçek sepeti, makas
çeşitli vazolar muşamba örtü, kurulama bezi büyük cam kase
AMAÇLAR
Yaşadığı çevreyi süsleme,
güzelleştirme isteği uyandırma
Çocuğun,
Hareket
Koordinasyonunu ve kontrolünü sağlamasını kolaylaştırma
Planlı çalışma
alışkanlığı kazandırma
Bağımsız iş yapma
becerisini destekleme
Kendi başına
sorumluluk almasını ve aldığı sorumluluğun yerine getirilmesini destekleme
Estetik duyarlılığını
geliştirme
Yaşadığı çevreyi
kendisi ve başkaları için güzelleştirmesi ve sorumluluk duygusunun
desteklenmesi
OBJECTIVES OF THE MONTESSORY WORKS IN
APRIL
PERFORMANCE CARE SKILLS STUDIES
1-Laundry,
Hanging and Ironing for Drying
Material: apron for the educator and the child, linoleum
cover, two basin mold soap, laundry, drying towel
·
Making two hands
work in a coordinated manner
·
Supporting the
development of hand eye coordination
·
Supporting
writing skills
·
Attentive work,
patient work, making him focus on what he does
·
Sensing the habit
of working from left to right
·
Planned study
·
Gaining the
responsibility of doing the works belonging to himself and his environment
·
Supporting taking
responsibility and fulfilling responsibility on its own
2-FLOWER
ARRANGEMENT
Material: one apron jug flower basket for
child and educator in the basket, scissors various vases linoleum cover, drying
cloth large glass bowl
GOALS
·
Decorating
the environment in which it lives, awakening the desire to beautify
·
The
child,
·
Facilitating
movement coordination and control
·
Gaining
planned work habit
·
Supporting
the ability to do independent work
·
Supporting
taking responsibility and fulfilling responsibility on its own
·
Improving
aesthetic sensitivity
·
Enhancing
the environment in which it lives and for others and supporting the sense of
responsibility




Hiç yorum yok:
Yorum Gönder