KAŞIKLAMA ÇALIŞMASI 2
KAŞIKLAMA ÇALIŞMASI 2
KAŞIKLAMA ÇALIŞMASI 2
DÖKME ÇALIŞMASI
ORTAKLARIMIZ İLE VEBİNAR TOPLANTIMIZ 18/02/2020
GÜVENLİ İNTERNET
10-12 ŞUBAT
GÜVENLİ İNTERNET
10-12 ŞUBAT
ŞUBAT AYI KAZANIMLAR
KAŞIKLAMA-2
Bir büyük kaptan küçük kaplara kaşıklayarak paylaştırma.
MATERYAL
Bir büyük iki küçük kase ,kaşık ,tepsi , mercimek ya da
taneli bir tahıl.
AMAÇLAR
Kaşıklayarak paylaştırma.
Dolaylı Amaç: Çocuğun;
*Özenli çalışma alışkanlıkları kazanmasını destekleme,
*Miktar kavramı ve algısını destekleme,
*Bir miktarı eşit şekilde paylaştırmasını sağlama,
*Eşitlik kavramı için öngörü kazanmasını destekleme.
DÖKME ÇALIŞMASI 2 ( TANELERLE DÖKME ÇALIŞMASI)
METERYALLER:
Tepsi-iki sürahi-mercimek
AMAÇLAR
Doğrudan Amaçlar
Tahıllarla dökme
Dolaylı Amaç:yazma
parmaklarının ve el bileğinin bükülme hareketlernin gelişimini desteleme
Hareket koordinasyonunu kontrolünü sağlamasını destekleme
Bir kaptan diğer bir kaba olabildiğince dökmeden tahılı
aktarmasını sağlama
Yaptığı işe odaklanmasını sağlama
Bağımsız iş yapma becerisini destekleme
Yazma becerilerini destekleme
SPOONİNG-2
Spooning
from one large container to small containers.
MATERIEL
One big two
small bowls, spoons, trays, lentils, or a grain of grain.
GOALS
·
Spoon
sharing.
·
Indirect
Purpose:
·
Supporting
diligent working habits,
·
Supporting
the concept and perception of quantity,
·
Ensuring
that an amount is shared equally,
·
Supporting
gaining foresight for the concept of equality.
BULK STUDY 2
(BULK STUDY WITH GRAINS)
Meterials:
Tray-two
pitchers-lentils
GOALS
·
Direct
Purposes
·
Pouring
with cereals
·
Indirect
Purpose: to support the development of bending movements of the typing fingers
and wrist
·
Supporting
movement coordination control
·
Getting
a container to transfer the grain to another container as much as possible
·
Making
him focus on what he does
·
Supporting
the ability to do independent work
·
Supporting
writing skills







Hiç yorum yok:
Yorum Gönder