29 Mayıs 2020 Cuma

ŞUBAT AYI ETKİNLİKLEİMİZ Ayşe AKKUŞ Zübeyde Hanım Anaokulu


                                   
                                   
KAŞIKLAMA ÇALIŞMASI 2 


KAŞIKLAMA ÇALIŞMASI 2 

KAŞIKLAMA ÇALIŞMASI 2 

DÖKME ÇALIŞMASI


ORTAKLARIMIZ İLE VEBİNAR TOPLANTIMIZ 18/02/2020


GÜVENLİ İNTERNET 
10-12 ŞUBAT


GÜVENLİ İNTERNET 
10-12 ŞUBAT



ŞUBAT AYI KAZANIMLAR
                                                              KAŞIKLAMA-2
Bir büyük kaptan küçük kaplara kaşıklayarak paylaştırma.
MATERYAL
Bir büyük iki küçük kase ,kaşık ,tepsi , mercimek ya da taneli bir tahıl.
AMAÇLAR
Kaşıklayarak paylaştırma.
Dolaylı Amaç: Çocuğun;
*Özenli çalışma alışkanlıkları kazanmasını destekleme,
*Miktar kavramı ve algısını destekleme,
*Bir miktarı eşit şekilde paylaştırmasını sağlama,
*Eşitlik kavramı için öngörü kazanmasını destekleme.



DÖKME ÇALIŞMASI 2 ( TANELERLE DÖKME ÇALIŞMASI)
METERYALLER:
Tepsi-iki sürahi-mercimek
AMAÇLAR
Doğrudan Amaçlar
Tahıllarla dökme
Dolaylı Amaç:yazma  parmaklarının ve el bileğinin bükülme hareketlernin gelişimini desteleme
Hareket koordinasyonunu kontrolünü sağlamasını destekleme
Bir kaptan diğer bir kaba olabildiğince dökmeden tahılı aktarmasını sağlama
Yaptığı işe odaklanmasını sağlama
Bağımsız iş yapma becerisini destekleme
Yazma becerilerini destekleme

                                         
                                          FEBRUARY
                                   SPOONİNG-2
Spooning from one large container to small containers.
MATERIEL
One big two small bowls, spoons, trays, lentils, or a grain of grain.
GOALS
·        Spoon sharing.
·        Indirect Purpose:
·        Supporting diligent working habits,
·        Supporting the concept and perception of quantity,
·        Ensuring that an amount is shared equally,
·        Supporting gaining foresight for the concept of equality.
BULK STUDY 2 (BULK STUDY WITH GRAINS)
Meterials:
Tray-two pitchers-lentils
GOALS
·        Direct Purposes
·        Pouring with cereals
·        Indirect Purpose: to support the development of bending movements of the typing fingers and wrist
·        Supporting movement coordination control
·        Getting a container to transfer the grain to another container as much as possible
·        Making him focus on what he does
·        Supporting the ability to do independent work
·        Supporting writing skills                          





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder